Markut Kft.Markut Kft.

A QR kódos takarítási rendszer rövid leírása

A mai világban a takarítás, mint szolgáltatás nem igazán sorolható a legfejlettebb szolgáltatást nyújtó tevékenységi körök közé.

2018.-ban a Markut Kft. mégis megpróbált egy lépéssel közelebb kerülni a folyamatosan növekvő innováció felé és ezért létrehozta a saját fejlesztésű QR kódos takarítási rendszert.

Magyarországon ez az első olyan üzemeltetési rendszer, ami a Takarítás és a Kertgondozást teljes egészében magában foglalja, nyomon követi és dokumentálja.

A rendszer használható számítógépen, IOS illetve Android eszközökön.

Tekintsünk be a program valós használatába

A telephelyre megérkeztünk és mivel az időpont egyértelműen meghatározható a telefonon, így a rendszer megmutatja azokat a Telephelyeket, ahol adott napon Takarítás van. Kiválasztja az adott Telephelyet, amely megmutatja a meghatározott takarítandó Helyiségek listáját. Ebből kiválaszt egyet, ami megmutatja az adott Helyiségben elvégzendő Feladatokat. Ezeket kipipálja, megjegyzéseket fűzhet hozzá.

Ha a módosítást megelőzően nem történt még QR kód olvasás, akkor a rendszer megjeleníti a QR kód olvasót, amivel meg kell erősítenie a helyzetét, majd ezután automatikusan megtörténik a mentés.

Az applikációban a felső sávban folyamatosan látszik egy % jelölés, ami az adott Takarítás állapotát mutatja.

Amint minden Takarításban definiált Feladat el lett végezve, a jelölés 100%-ot mutat, de addig is fontos információ lehet, mint a Takarításvezető, mind a Megrendelő részére – hiszen utóbbi akár online, a webes felületen élőben követheti a Takarítás folyamatát!

A QR kódok beolvasását bárki megteheti, azonban ezek olyan speciális linkek, amelyeket kizárólag az applikáció tud részletes, módosításra is alkalmas módon megnyitni.

Amennyiben a beolvasás egy külső QR kód olvasóval történik, akkor az egy olyan weblinket nyit meg, amin egy minimális, az adott helyiségre vonatkozó takarítási információ jelenik meg pl.: asztaltörlés, porszívós, felmosás stb. megtörtént-e vagy sem.

Ez amiatt is jó, mivel hogyha az adott telephelyen rengeteg dolgozó van és valakinek valami problémája van a takarítással, akkor a felesleges rosszhangú e-maileket el lehet kerülni, mivel már eleve ad egy tájékoztatást, hogy az adott helyiségben mi és miért nem történt meg.

A rendszer tartalmaz egy „Ticket system” – et is amiben szintén rögzíthető

  • minden kérés,
  • kérdés,
  • probléma,
  • S.O.S. takarítás kérése funkció.

A Ticket innentől megtalálható a rendszerben, amit mindenki láthat, módosíthat és kommentálhat, értelemszerűen az aktivitások (státuszállítás, módosítások, stb.) naplózása mellett.

Mind a Takarítások, mind a Ticketek menüpont kiválasztása esetén megjelenik az adott elemek listája, amiket a felhasználó tetszés szerint szűrhet. Pl. a Takarítások időpontja, státusza alapján lekérhet egy listát, amit aztán egy gombnyomással Excel formátumban továbbíthat e-mail címére, így lehetősége lesz az adatokkal tovább dolgozni (pl. egy másik rendszerbe importálni).

A QR kód olvasását a Megrendelő is megteheti, ekkor az adott helység feladatait tekintheti meg, de itt van lehetősége nem tervezett, „S.O.S.” takarítást is kérni. Az ilyen típusú takarítási igényről a Takarításvezető közvetlen e-mail üzenetet kap, hogy a feladat elvégzését mielőbb megkezdhesse.

photo-1468497513706-9f67b6b86ad4

Elérhetőségeink

• Cégnév: Markut Kft.
• Telefon: +36-30-583-7329
• E-mail: info@markut.hu
• Kapcsolati űrlap: Kapcsolat